Algemene voorwaarden
Algemene Voorwaarden
Goede algemene voorwaarden zijn belangrijk voor webwinkelier en klant. Hier kunt u de Algemene Voorwaarden van SeeMeGo.nl nalezen.
Niet alleen de overheid creëert regels om de veiligheid van uw aankoop te waarborgen. Ook ik als webwinkelier stel u graag op de hoogte van de algemene voorwaarden.
Door het akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden van SeeMeGo.nl, is er een overeenkomst tussen u als klant en mij tot stand gekomen. Maar voordat u akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden, verzoek ik u vriendelijk de voorwaarden aandachtig door te nemen en kennis te nemen van mijn werkwijze. Dit kan vervelende situaties voorkomen! Indien u vragen heeft over deze voorwaarden, dan kunt u uiteraard contact met mij opnemen.
Artikel 1 – SeeMeGo
Identiteit van de ondernemer
SeeMeGo
Harmoniestraat 6
9665 NT Oude Pekela
tel. 06-10816417
mail: info@SeeMeGo.nl
KvK: 61681520
BTW: NL 001468249B45
SeeMeGo.nl is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst.
1.2. Mijn webshop is voorzien van een SSL-Certificaat. Dat betekent dat ik aan alle wettelijke eisen voldoe met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Ik streef naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik door hackers zal ik aangifte doen bij de politie.
1.3. Ik verstrek uw persoonsgegevens nooit aan derden. Mits dit voor productie en/of verzending van uw bestelling noodzakelijk is.
1.4. Ik ben verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.
1.5. Ik streef ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, sta ik u graag te woord.
Artikel 2 - Bedenktijd/Herroepingsrecht
2.1. De stomabanden worden door mij voor u op maat gemaakt en kunnen jammer genoeg niet worden geretourneerd. Als u niet tevreden bent over de pasvorm, kwaliteit of eventueel andere klachten heeft, zal ik mijn uiterste best doen met u naar een goede oplossing te zoeken. Ik wil graag een tevreden klant en doe daar veel voor.
2.2. Het bij een eerste bestelling, bestellen van meerdere stomabanden tegelijk, houdt een extra risico voor de klant in zich. De klant heeft misschien nog nooit een stomaband gedragen en kent het gevoel van een stomaband niet. In zo'n geval is het verstandiger eerst één band te bestellen en bij tevredenheid tot een vervolg bestelling over te gaan.
Een eventuele oplossing wordt in zo'n geval dan ook alleen voor één band gezocht.
Artikel 3 – De overeenkomst
3.1. De overeenkomst tussen SeeMeGo.nl en de klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de betaling heeft voldaan via iDEAL of vooruitbetaling per bank. Wanneer de betaling is ontvangen door SeeMeGo.nl, zal ik zo spoedig mogelijk met de productie van het bandje beginnen volgens de opgegeven maten.
3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3. U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan SeeMeGo.nl na te komen. Heeft u na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan wordt de opdracht geannuleerd.
3.4. Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van mij een schriftelijke bevestiging per e-mail van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.
3.5. Ik ben aan u verplicht het stomabandje binnen 30 dagen aan u te leveren.
3.6. De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland.
Artikel 4 - De prijs
4.1. De prijzen die in mijn webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.
4.2. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop.
U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt.
Artikel 5 - Klachten
5.1. Klachten over de levering dienen via info@SeeMeGo.nl aan mij gemeld te worden.
5.2. Klachten over het product zelf, dienen binnen 48 uur na levering met omschrijving en eventueel foto’s, eveneens via info@SeeMeGo.nl aan mij gemeld te worden. Indien het binnen mijn mogelijkheden ligt zal ik het probleem proberen op te lossen. Als de termijn van 48 uur verstreken is ga ik ervan uit dat de bandjes in goede staat zijn ontvangen en geheel aan de wensen van de klant voldoen.
5.3. Gebreken aan de bandjes kunnen tot 3 maanden na levering via info@SeeMeGo.nl worden doorgegeven. Gebreken door verkeerde behandeling van het bandje door de klant komen niet voor reclamatie in aanmerking. Klachten over productiefoutjes zal ik in overleg met de klant proberen op te lossen.
5.4.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@seemego.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Artikel 6 – Geschillen
6.1. Op overeenkomsten waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands Recht van toepassing.